Balíky sa oplatí posielať v plastových obálkach

Možno balenie zásielok nejako zvlášť neriešite a možno naopak v tomto smere hľadáte to najlepšie riešenie. V takom prípade sa už zrejme radíte medzi odosielateľov, ktorí uprednostňujú balenie do plastových obálok namiesto papierových kartónov. Ak ide o zasielanie rozmerovo menších a ľahších predmetov, potom sú plastové obálky určite praktickejším a spoľahlivejším riešením.

papierové kartóny

  • Praktickejším kvôli svojmu tvaru a rozmerom, spoľahlivejším vďaka odolným vlastnostiam a ochrane predmetov, ktoré sa v nich zasielajú.

Na obale balíka záleží

Plast vám nenavlhne a nepoškodí sa tak, ako papierový kartón, ktorý navyše zaberá zbytočne moc miesta. Zásielka vo väčšom papierovom kartóne a jej prevzatie potom vyšlo príjemcu o niečo drahšie, zaplatil zbytočne vyšší poplatok. A keď sa prípadne kartón pri prevoze poškodil či navlhol, to opäť príjemcu a zákazníka určite nepotešilo. Sú to aj takéto „maličkosti“, ktoré ovplyvňujú vaše podnikateľské meno a starajú sa o spokojnosť zákazníkov, ktorí sa stanú buď pravidelnými alebo sa s vami navždy rozlúčia, prípadne budú reklamovať objednávku alebo napíšu zlú recenziu.

S plastovými obálkami sa v prípade balenia takéhoto tovaru reálne nemá čo pokaziť. Jedinou starosťou je azda vybrať správne rozmery. Ak rozmery sedia a produkt sa sem bez väčších problémov zmestí, je vďaka plastovému obalu ideálne chránený pred vlhkom, dažďom a inými podobnými spôsobmi možného poškodenia. A navyše takýto balík pôsobí viac esteticky, na pozorného zákazníka a príjemcu spraví dobrý dojem.

kuriér, zásielka

A s estetikou, respektíve s výzorom plastovej obálky sa môžete pohrať, vyberať môžete z viacerých farebných alternatív. A keď jej výzor chcete ešte vylepšiť, dá sa sem vytlačiť vaše firemné logo, prípadne sem logo vaše firmy nalepíte pri balení.

Pravdepodobne ste zažili aj vy ten úvodný pocit, ak ste boli príjemcami zásielky vy sami. Ak vám prišla esteticky zabalená a nepoškodená zásielka, rozhodne to vo vás už úvode vyvolalo pocit vyššej dôveryhodnosti v danú firmu.